Kâmil Koç ile Kapadokya Gezimiz

17/08/2018 kuklasureyya
Beni biliyorsunuz, Instagram’da öyle sürekli projeler yapan, marka işbirliklerinden marka işbirliklerine koşan bir kukla değilim normalde. Ama bazı fikirler vardır ve duyar duymaz gözleriniz parlar ya, işte bu proje fikri de aynen öyle, ortaya çıktığı anda yattı aklıma. Çünkü bu proje sanal değil, gerçek bir proje olacaktı. Kâmil Koç’la birlikte bir çekiliş yapacak, kazananlarla beraber otobüsle yola çıkacaktık.
Proje fikri ortaya çıkar çıkmaz hemen başladık çalışmaya. Kâmil Koç’un en az benim kadar genç ve dinamik ekibiyle toplandık, neler yapabileceğimizi, zamanlamayı planladık. Hepimiz o kadar heyecanlıydık ki, toplantı uzadı da uzadı. Ve sonunda hazırdık!
Çekiliş sonunda kazanan 17 kişi olacaktı. Ve bu 17 kişi, birer misafiriyle gelecekti geziye. Hep beraber Kapadokya’ya gidecek, yoga yapacak, yiyecek, içecek, eğlenecek, rehber eşliğinde bölgeyi gezecektik.
Üstelik yalnız da olmayacaktım bunları yaparken. Yanımda dünya tatlısı bir sunucu, Tansel Kader olacaktı moderatör olarak. Daha güzel ne olabilirdi ki?
Hiç vakit kaybetmeden, ilk duyuruları Kâmil Koç’la eş zamanlı yaptık. Ve ardından çekilişi başlattık. Kısa zamanda binlerce kişiyi buldu katılım. İki hafta içinde de kazananları seçtik.
Her şey çok hızlı ilerliyordu. Kendimi Ankara’da, katılımcılarla buluşmak üzere otogarda buluverdim. Sanırım benim için en heyecanlı kısım burasıydı. Gece heyecandan gözüme uyku girmemişti. “Kimler gelecek, beni görünce ne yapacaklar, ben onları görünce ne yapacağım, Kukla’nın sahibinin nasıl birisi olmasını bekliyorlar, hayal kırıklığına uğrayacaklar mı, eğlenecekler mi?” Kafamda onlarca soru vardı.
Ama çekilişi kazananlarla bir araya geldiğimde, onların da en az benim kadar heyecanlı olduklarını görünce biraz olsun rahatladım. Kendimi tanıttığımdaysa heyecanım da kafamdaki tüm sorular bir anda uçup gittiler. Herkes o kadar güler yüzlü ve pozitifti ki, sanki Instagram üzerinden değil de, gerçek hayatta tanışıyormuşuz gibi hissettim.
Buluştuktan yarım saat sonra hep beraber otobüsteydik. Yıllar geçse de unutmayacağım muavinimiz Gökhan Bey’in sürekli gülen yüzüyle yaptığı ikramlar eşliğinde Kapadokya’ya doğru yola çıktık. (Evet, ben biraz abartmış, yol boyunca kahve içip kraker yemiş olabilirim ama pişman değilim!)
Kapadokya’ya varana dek sohbet ettik, oyunlar oynadık, Tansel Kader’in yüksek enerjisiyle canlı yayında yarışmalar, çekilişler yaptık. Kapadokya’ya vardığımızdaysa önce yoga yaptık. Ardından da rehber eşliğinde şehiri gezdik. Güvercinlik Vadisi’ne, Ürgüp’e, Üç Güzeller’e, Zelve’ye, Avanos’a gittik, birlikte bol bol fotoğraf çektik.
Olmazsa olmaz çömlek kebabımızı yedik. Ve hafa karardıktan sonra da çömlek yapmaya gittik. Çömlek yapımı konusunda bu kadar kabiliyetli insanların bir araya gelmiş olmasıyla ayrı bir şaşkınlık konusuydu benim için 🙂
Dönüş yolunda hepimizin yüzünde huzurlu bir gülümseme vardı. Ve onca geziye ve aksiyona rağmen, hepimiz hala enerjiktik ve dönüş yolu da tıpkı varış yolu gibi hareketli geçti. Sohbetler eşliğinde Ankara’ya vardık.
Otobüsten ve katılımcılardan ayrılıp eve dönerken kafamdan tek bir şey geçiyordu: İlk kez topluluk önünde, kukla olarak değil, insan olarak bulunmuş, sevgimizin sanal değil gerçek olduğunu görmüştüm. Ve bu her şeye değerdi.
Umarım Kâmil Koç’la beraber yeni yolculuklarda tekrar, mutlulukla bir araya geliriz ve İstanbul Nevşehir Otobüs Seyahati kadar güzel bir seyahat daha geçiririz.
Son Not:
Kâmil Koç hakkında kısa bir bilgi vermeden yazıyı bitirmek istemedim.
  • Kâmil Koç Türkiye’nin ilk otobüs firması. Aynı zamanda da Türkiye’nin en büyük ilk 500 firması arasında yer alıyor.
  • Hizmet standartları oldukça yüksek ve sürekli de geliştiriliyor. Mesela, sadece Kâmil Koç’ta hayata geçirilen Kaptan Akademisi projesi ile eğitimli kaptanlarla yola çıkıyorlar.
  • Sosyal sorumluluk konularıyla çok ilgililer. Çok sayıda sosyal sorumluluk projesi hayata geçirmişler. Koruncuk Vakfı ile uzun yıllar çalışmışlar. Bu yıl da Kâmil Koç Bumerang Bursu ile üniversite öğrencilerine burs vermişler.
  • Bir de blog sayfaları var. Tam bir seyahat blogu. Tatilde nereye gideceğinizden bavulunuza neler koymanız gerektiğine, seyahatte okunacak kitaplardan macera sevenler için tatil rotalarına kadar birçok yazı var. İncelemek isterseniz aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz: